Порядок подання звернення
Шановні мешканці
Верхнянської територіальної громади
Ви маєте конституційне право звернутися до посадових осіб виконавчого комітету Верхнянської сільської ради відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально - економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»).
Письмове звернення ви можете надіслати поштою або зареєструвати в приміщенні сільської ради.
Вимоги до оформлення письмового звернення:
- має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання;
- контактний телефон;
- викладено суть порушеного питання;
- проставлені дата та особистий підпис.
Інформуємо про те, що письмові звернення, адресовані Верхнянській сільській раді та виконавчому комітету можуть бути надіслані з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну адресу: [email protected] а також електронне звернення до посадових осіб Верхнянської ТГ можна подати шляхом заповнення форми подання електронного звернення на сайті Верхнянської громади за посиланням Форма подання електронного звернення
У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- контактний телефон;
- електроннна пошта;
- місце проживання;
- викладено суть порушеного питання, прохання або вимоги;
Звертаємо вашу увагу на те, що в електронному зверненні обов’язково має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, буде повернуто з відповідним роз’ясненням.